Szukaj na tym blogu

niedziela, 10 sierpnia 2014

Czarny makaron z suszonymi pomidorami

I kolejne danie na szybko -  ostatnio udało mi się zakupić czarny makaron, czyli makaron barwiony atramentem kałamarnicy. Pomyślałam, że wizualnie będzie to ciekawe danie;)
Makaron ugotowałam w osolonej wodzie. W międzyczasie na patelni podsmażyłam drobno posiekany czosnek i szalotkę, do których to dodałam posiekane suszone pomidory razem z odrobiną zalewy olejowej, w której są przechowywane.



Ugotowany makaron wymieszałam z powstałym sosem i dodałam kukurydzę oraz posiekaną natkę pietruszki. Całość doprawiłam solą i pieprzem.


Składniki:

- czarny makaron
- kukurydza
- suszone pomidory
- 5 ząbków czosnku
- 2 szalotki
- natka pietruszki
- oliwa z oliwek
- sól i pieprz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz