Szukaj na tym blogu

wtorek, 15 lipca 2014

Rolada cielęca z marynowanym pieprzem

Przyszedł czas na cielęcinę:). Postanowiłam zrobić coś bardziej czasochłonnego. Do przygotowania rolady wykorzystałam kawałek cielęciny, który przekroiłam nożem tak, aby powstał jeden cienki płat mięsa w kształcie prostokąta.



Doprawiłam go marynatą z oliwy, czosnku, lubczyku, estragonu, pieprzu i soli, następnie ułożyłam go na folii i w środku rozłożyłam plastry szynki szwarcwaldzkiej, plastry sera oraz marynowany zielony pieprz. Całość zrolowałam i zawinęłam w folię spożywczą jak cukierek.Tak przygotowaną roladę odstawiłam do lodówki na dwie godziny.  Następnie upiekłam ją w temperaturze 180 C. Rolada piekła się godzinę a mięso było bardzo kruche i aromatyczne.

Składniki:

- cielęcina
- szynka szwarcwaldzka
- żółty ser
- marynowany zielony pieprz
- sól i pieprz czarny
- oliwa
- czosnek
- lubczyk, estragon

2 komentarze: