Szukaj na tym blogu

piątek, 3 lipca 2015

Pietruszkowe pesto

       Tym razem postanowiłam przygotować spolszczoną wersję pesto. Zamiast bazylii wykorzystałam natkę pietruszki. 

 
 
       Tradycyjne pesto zawiera również orzechy piniowe. Ja postanowiłam dodać orzechy pekan, bo mają np. więcej składników odżywczych niż orzechy włoskie a chciałabym aby przekąska była nie tylko smaczna i efektowna, ale również bardzo zdrowa.
 

 Oprócz całej natki pietruszki i orzechów, do pesto dodałam również sok z cytryny, oliwę z oliwek, ser cheddar, zmiażdżony ząbek czosnku, sól i pieprz. Całość zmiksowałam i rozsmarowałam na bagietce.

Składniki:
  • natka pietruszki
  • orzechy pekan (ok. 6-8)
  • sok z 1/2 cytryny
  • oliwa z oliwek (3 łyżki stołowe)
  • ząbek czosnku
  • sól i pieprz
  • ser cheddar (30g)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz