Szukaj na tym blogu

środa, 22 lipca 2015

Koktajl - bomba witaminowa

Tym razem zastrzyk witamin w bardzo zielonym koktajlu. Do jego wykonania wykorzystałam kiwi, seler naciowy i natkę pietruszki. Każdy z tych składników dostarcza mnóstwo witamin i minerałów tj. witaminę B, C, E, sole mineralne, żelazo, magnes i potas. W samym selerze jest dwa razy więcej witaminy C niż w cytrusach a oprócz tego wspomaga odchudzanie.


Przygotowanie koktajlu rozpoczęłam od umycia i pokrojenia selera i natki pietruszki oraz obrania kiwi. Wszystkie te składniki wrzuciłam do blendera kielichowego, dolałam wody mineralnej, wycisnęłam sok z jednej cytryny oraz dosłodziłam stołową łyżką miodu. Całość zmiksowałam. Smacznego!
 

Składniki:
(na 4 szklanki)

- 3 kiwi
- 1 cytryna
- 2 łodyżki selera naciowego
- pęczek natki pietruszki
- 200 ml wody
- łyżka stołowa miodu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz