Szukaj na tym blogu

piątek, 2 grudnia 2016

Sałatka z łososiem

Po bardzo długiej przerwie wracam do eksperymentów kulinarnych. Tym razem przepyszna sałatka z łososiem wędzonym, której charakteru dodaje ostry dressing, zresztą moje potrawy zawsze są pikantne;)


Zaczynamy od umycia mieszanki sałat : lodowej, radicchio i endywii. Tak, dokładnie poszłam na łatwiznę i kupiłam gotową mieszankę - trzeba ułatwiać sobie życie;)
Następnie kroimy w kostkę awokado i skrapiamy sokiem z limonki.Łososia wędzonego na zimno kroimy w drobne kawałki i również skrapiamy sokiem z limonki oraz doprawiamy grubo zmieloną solą i pieprzem. Składniki mieszamy z sałatą.


Do sałatki dodałam również ser kozi, ale to dlatego, że jestem entuzjastką wszelakich serów i wzbogacam nimi każdą sałatkę. Nie jest to jednak konieczne i również bez sera będzie smaczna.
Następnie przygotowuję dressing: mieszam jogurt naturalny z solidną łyżką musztardy angielskiej, która jest bardzo ostra a jej jaskrawy kolor sprawi, że sos do sałatki będzie miał żółtawy odcień.
Sałatkę polewamy dressingiem i mieszamy. Smacznego!


Składniki:


  • mieszanka sałat (radicchio, lodowa, endywia)
  • łosoś wędzony na zimno
  • awokado
  • ser kozi
  • limonka
  • sól i pieprz

dressing

  • jogurt naturalny (ok. 100 ml)
  • łyżka musztardy angielskiej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz